Usłyszałeś? Napisz! uslyszane@gmail.com Tribute to www.overheardinnewyork.com
RSS
czwartek, 31 stycznia 2008
Kanary dziobią, nawet z opóźnieniem
Stacja Powiśle. Do pociągu wpada zdyszany gość, wyciąga z kieszeni niesamowicie wymiętolony rozkład jazdy i zaczyna sie wczytywać. Staruszek stojący obok mówi:
- Ten pociąg to do Siedlec.
Zdyszany gość na to:
- Aaa, tak, dobrze.
Po czym wyciągna identyfikator:
- No to bilety do kontroli.
Usłyszał: lobelio
16:14, annelise
Link Dodaj komentarz »
środa, 30 stycznia 2008
Usłyszałeś?
13:36, annelise
Link Dodaj komentarz »
Rysiu ma na pewno inne zalety
Autobus z Ochoty. Jedna nastolatka opowiada drugiej o tym, jaka fajna była impreza i jakie ciacha przyszły:
- Z twarzy to mi się wszyscy podobali, jeden tylko Rysiu nie, ale to już trudno.
Usłyszała: kamila
12:34, annelise
Link Dodaj komentarz »
wtorek, 29 stycznia 2008
Hast du schon, hast du schon gehört? Das ist das Ende*
Kolejka przed sklepem, na witrynie karteczka "zaraz wracam. Stoi troje ludzi. Podchodzi kobieta i się pyta:
- A dlaczego ta kolejka? rozdają coś?
Na to starszy pan, lekko zdenerwowany:
- Nie, kapitalizm upadł!

* Piękna piosenka na temat: http://youtube.com/watch?v=yVb8yNeyBNE

12:04, annelise
Link Dodaj komentarz »
poniedziałek, 28 stycznia 2008
Klasa sama w sobie
Hard Rock Cafe. Na parkiecie podchodzi mocno wstawiony facet do drugiego:
- No my lecimy. Strasznie mi było miło poznać. Jestem Tomo!
- Przemek.
- Musimy się koniecznie na browar umowić, bo widzę, że dobry z ciebie ziom! Daj mi swój numer.
- Nie mam teraz telefonu, a numeru nie pamiętam. Ale znajdę cię.
- Gdzie?
- Na Naszej Klasie.
Usłyszał: hub
18:30, annelise
Link Dodaj komentarz »
Usłyszałeś?
18:24, annelise
Link Dodaj komentarz »
niedziela, 27 stycznia 2008
Ale czego, fantazmatu? Czyli o antysemityzmie bez Żydów
Autobus 519. Bardzo elegancki starszy pan rozmawia z innym starszym panem, troszkę mniej eleganckim.
- Ten Gross, skurwysyn jeden. Jak oni mogli taką szmatę do Polski wpuścić?
- Będzie pogrom. Zobaczysz jeszcze, będzie pogrom.
Po chwili namysłu:
- I bardzo dobrze!
Usłyszała: as

Rozmowa dwóch staruszków podczas przejazdu autobusu przez tereny dawnego getta:
Staruszek 1: - Tyle tu ich było, i tacy byli biedni, i cała ta czernina (z autentycznym współczuciem) do gazu poszła.
Staruszek 2, również ze współczuciem:
- No, szkoda ich...
Po chwili ze złością: Tylko te Rotszyldy zostały!
Wpisała w komentarzu: napoleon.b

04:30, annelise
Link Komentarze (4) »
sobota, 26 stycznia 2008
I znowu nie mogę się powstrzymać, czyli z zupełnie innej beczki
Kolejna wygrana aukcja na allegro. I znów powody do wzruszeń. W mailu od sprzedającego czytam:
Koszt jak w opisie. Bardzo proszę o szybką wpłatę, jestem w ciężkiej sytuacji.

Już wpłacam w takim razie.

16:46, annelise
Link Dodaj komentarz »
Babcia czuje się dada
Tramwaj na Ochotę. Do siedzącej staruszki podchodzi druga i pyta:
- Przepraszam, czy ten tramwaj jedzie prosto czy skręca?
- Jaki tramwaj?

Opowiedziała: kamila
15:24, annelise
Link Komentarze (2) »
piątek, 25 stycznia 2008
Miłość w czasach emokultury
Tramwaj nr 26. Dziewczyna rozmawia z chłopakiem o muzyce.
Dziewczyna: - Ja wolę takie mocniejsze brzmienia. Na przykład ambient...

Usłyszała: mambospinoza, stała współpracowniczka

18:33, annelise
Link Komentarze (5) »
Usłyszałeś?
18:32, annelise
Link Dodaj komentarz »
Postanowienia noworoczne spóźnione
Cafe Bajka pełna panów w wieku wszelakim, w powietrzu siekierę można zawiesić. Któryś z panów radośnie wykrzykuje o koledze:
- On nie pali, on pije!
00:00, annelise
Link Dodaj komentarz »
wtorek, 22 stycznia 2008
Babcia czuje się zapomniana
Tramwaj na Ochotę mija Hotel Sobieski, na którym reklamuje się bal walentynkowy. Staruszka:
- Już choinki zabrane, już zgasła gwiazda chrześcijaństwa.

Usłyszała: kamila
10:23, annelise
Link Dodaj komentarz »
Usłyszałeś?
10:21, annelise
Link Dodaj komentarz »
poniedziałek, 21 stycznia 2008
Z cyklu urban legends, czyli the best pick-up line ever*
Chłopak do dziewczyny (albo i na odwrót):
- Podobasz mi się. Nie spierdol tego.

Opowiedzieli: Iza, Hubert

*anglojęzycznych czytelników zapraszam do odwiedzenia strony www.linesthataregood.com

- ubaw pomieszany z zażenowaniem gwarantowany.
01:38, annelise
Link Komentarze (3) »
niedziela, 20 stycznia 2008
Królewicz zdemaskowany
Saturator, rozmowa chłopaka i dziewczyny stojących przy barze.
Dziewczyna: - A ty z której strony Wisły jesteś? Z tej czy z tamtej?
Chłopak: - Nie no, ja to w ogóle jestem z innej bajki...

Usłyszał: Marczas
17:26, annelise
Link Komentarze (1) »
środa, 16 stycznia 2008
Usłyszałeś?
09:34, annelise
Link Komentarze (1) »
Gorące kubki to też ściema
Tramwaj z Ochoty. Rozmawiają dwie panie w średnim wieku:
- Zimno albo gorąco w tych tramwajach. Bez sensu działa to ZTM.
- No własnie. Kiedys mieli taki pomysł, to się miało "gorący przycisk" nazywać: naciskasz i ciepło leci. Ale też nie działa.

Usłyszała: kamila
01:00, annelise
Link Dodaj komentarz »
sobota, 12 stycznia 2008
...ja tu tylko sprzątam
Hard Rock Cafe, ruch zerowy (jak to po Świętach). Dwóch kelnerów stoi bezczynnie przez 10 minut i nic nie mówi. W końcu jeden nie wytrzymuje i zagaja:
- Jacek*, proszę cię, powiedz coś!
Drugi odpowiada po chwili wyraźnie zażenowany:
- Ale ja nie jestem dobry w gadce...

Przeżył i spisał: hub

00:33, annelise
Link Komentarze (3) »
niedziela, 06 stycznia 2008
Postanowienie noworoczne: wykonane

Blok na Kazury, rozmawiają dwie sąsiadki:
- Ale mieliśmy z mężem Sylwestra!
- Tak? A co robiliście?
- Zostaliśmy w domu i mąż ze mną rozmawiał. Chyba z 15 minut!

17:08, annelise
Link Komentarze (2) »
Usłyszałeś?
00:10, annelise
Link Dodaj komentarz »
sobota, 05 stycznia 2008
No przecież humus to negatyw hamasu* ;)
Kraków, Kazimierz.
Dziewczyna 1: - Cicho, nie mów nikomu, że jestem z Hamasu.
Dziewczyna 2: - Spoko, ja jestem z tego odwrotnego.
- Z Al-Kaidy?
- Nieee...
- ONZ?
- Nie, z tego żydowskiego...
- Z KAMASUTRY?

Przeżyła: AskaKoll

* dedykuję Erykowi z Kisielu
16:54, annelise
Link Dodaj komentarz »
czwartek, 03 stycznia 2008
U nas tylko nocna
Kłótnia w kolejce na poczcie żoliborskiej. Pani chce bez kolejki kupić kartę telefoniczną.
Starszy pan: - Chce pani robić rewolucję? Jeśli tak, to niech pani jedzie
do Moskwy i tam robi, a nie na naszej poczcie!

Usłyszała: mambospinoza, stała współpracowniczka ;)

01:54, annelise
Link Dodaj komentarz »